מעודכן: פברואר 2024 🔁

אזרחי מדינת ישראל המבקשים לבקר בהודו, מחויבים בהוצאת ויזה המותאמת למשך השהות שלהם בהודו. יחד עם זאת, ישראלים רבים עוברים בהודו רק כתחנת מעבר במסלול ההגעה שלהם ליעד הסופי. כך למשל, מסלול הטיסה שלהם לווייטנאם, קמבודיה, סין או מדינות אחרות במזרח הרחוק, יכול לכלול בתוכו טיסת קונקשן עם תחנת עצירה בהודו. האם במקרה כזה אתם זקוקים להוציא ויזה להודו? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות… בקצרה התשובה היא: כן, צריך ויזה לקונקשן בהודו – תוכלו להנפיק ויזה אלקטרונית להודו באתרנו, בקלות, מהירות ובצורה מאובטחת אונליין.

ויזת מעבר להודו – מהי ולמי היא מתאימה?

כאמור, אדם המבקש לבקר בהודו ולשהות בה חייב בהוצאת ויזה מתאימה, אך האם צריך ויזה להודו בקונקשן? ובכן, גם במקרה כזה ייתכן ויהיה עליכם להוציא ויזה, אך לא בוויזה רגילה או אלקטרונית, אלא בוויזת מעבר להודו בלבד. הוצאת ויזת מעבר הודו כרוכה בתהליך פשוט הרבה יותר וגם במחיר זול יותר, אך היא עדיין נדרשת. יחד עם זאת, לא בכל מקרה בו אתם מבצעים טיסת קונקשן עם עצירה בהודו, תצטרכו ויזה כזאת. ישנם מקרים בהם לא תצטרכו כלל ויזה להודו קונקשן.

באילו מקרים נדרשת ויזת מעבר להודו?

כלל האצבע, שעל פיו נקבע האם תידרשו להוציא ויזה טרנזיט להודו או לא הוא כלל החתמת הדרכון. בכל מקרה בו יהיה עליכם לעבור במעבר הגבול של הודו ולהחתים דרכון, יהיה עליכם להוציא ויזה. במידה ומדובר בהחתמת דרכון לצורך שהות בהודו, תצטרכו להוציא ויזה רגילה או אלקטרונית. במידה ומדובר בקונקשן בלבד, תידרשו להוציא ויזת מעבר בלבד.

מעבר בהודו ללא החתמת דרכון וללא צורך בוויזת מעבר, אפשרי בכל מקרה בו מתמלאים שלושת התנאים הבאים:
1. יש לכם טיסת קונקשן בהודו, שאתם רשומים אליה מראש.
2. טיסת ההמשך שלכם מהודו שייכת לאותה חברת תעופה איתה הגעתם אל הודו.
3. יש כבר בידכם את כרטיס הטיסה לטיסת ההמשך.

אם אינכם עומדים באחד מבין שלושת התנאים הנ”ל, יהיה עליכם להוציא ויזת מעבר להודו, כמו גם במקרים הבאים:
1. אם הטיסה להודו וטיסת ההמשך מהודו אינן שייכות לאותה חברת נסיעות. במקרה כזה יהיה עליכם לבצע צ’ק אין מלא לטיסת ההמשך.
2. אם אתם מתכוונים לצאת ממתחם שדה התעופה ולשהות בעיר לכל פרק זמן שהוא.
3. אם אתם צריכים לבצע איסוף של מזוודה בשדה התעופה בהודו.

בכל אחד מהמקרים הללו, תידרשו להוציא ויזת מעבר הודו. כמובן שלוויזה הזאת תצטרכו לדאוג עוד לפני שאתם יוצאים מישראל. התהליך הוא אמנם פשוט יותר וזול יותר, אך הוא נדרש והוא נדרש מראש.

איך מוציאים ויזה מעבר להודו?

ובכן, בשנת 2019 הפסיקה ממשלת הודו להנפיק ויזות מעבר שתוקפן היה ל-72 שעות בלבד. כיום, האופציה הקרובה ביותר היא הוצאת ויזה אלקטרונית להודו בעלת תוקף של 30 יום, שזוהי הויזה המינימלית הנדרשת לכל אדם הנדרש לכל סוג של ויזה להודו. אם אתם נדרשים להוציא ויזת מעבר להודו מחיר הוא כמובן לא שיקול כלל, שכן אתם חייבים להוציא את הוויזה בכל מקרה, אך כדאי לדעת שהמחיר עומד על מעט פחות מ-200 שקלים והוא כולל בתוכו את כל העלויות הנדרשות להשלמת הקונקשן בהודו – תוכלו להנפיק את הויזה האלקטרונית ישירות באתררנו בקלות, מהירות, ובמחיר הכי זול בארץ.

Flag of India


חברת ויזה.נט מציעה לכם את האופציה הקלה, המהירה והנוחה ביותר להוציא ויזה למטייל הישראל בחו”ל, ובכלל זה ויזת מעבר להודו בפורמט של ויזה אלקטרונית ל-30 יום. אצלנו תוכלו להוציא גם את סוגי הוויזות האחרות להודו לרבות ויזה אלקטרונית לשנה או 5 שנים, וגם ויזה למטרות עסקים. לקבלת מידע נוסף על האופציות העומדות לרשותכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום במייל, צ’אט, וואטסאפ או בטלפון 058-778-5850 ונשמח לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא e-Visa להודו.