תיירים ישראלים רבים נתקלים בדרישה להציג כרטיס טיסה חזור או יציאה מהמדינה אותה הם מתכננים לבקר. בין אם דרישה זו צצה בזמן הנפקת הויזה טרם הטיסה, או בזמן הצ’ק-אין בשדה התעופה – הבעיה תמיד זהה: לא תמיד רוצים לרכוש כרטיס טיסה חזור או יציאה, במיוחד מטיילים תכופים או נוודים דיגיטליים המעדיפים לנוסע עם כרטיס פתוח וללא תוכנית מדויקת לגבי תאריך חזרה או יציאה מארץ יעדם.

במצב הנ״ל, חלק מהאנשים עשויים להשתמש כרטיס טיסה מזויף פיקטיבי כדי לעמוד בדרישות אלו, גישה זו כרוכה בסיכונים רבים. לעומת זאת, הזמנת כרטיס טיסה זמני עבור הויזה מהווה חלופה בטוחה הרבה יותר. מאמר זה צולל לעומק כדי לבדוק ולהבין את זוג האפשרויות, ומדגיש את היתרונות של שימוש בשירותים כמו של Tickety.co.il 🎫 להשגת הזמנות טיסה זמניות ואמיתיות עבור הויזה או אישור הנסיעה.

מתי יש צורך בהצגת כרטיס טיסה חזור/יציאה עבור הויזה?

לדוגמה כאשר מדובר על ארה״ב 🇺🇸 כיום כל ישראלי הרוצה להנפיק ויזה לארצות הברית או אישור ESTA יכול לעשות זאת בצורה קלה ונוחה אונליין. מעבר לדרישה של דרכון ביומטרי אשר תקף ל-10 שנים (5 שנים עבור קטינים), ישנה דרישה פחות מוכרת של הרשויות הממשלתיות בארה”ב: חובת הצגה של כרטיס טיסה חזור/המשך/יציאה מארצות הברית ⚠️

לרוב נוסעים אשר טסים לארצות הברית ירכשו כרטיס טיסה הלוך-חזור ביחד, אך ישנם לא מעט מטיילים אשר צריכים כרטיס ״פתוח״ לכיוון אחד בלבד, ולא יודעים (מתי הם ירצו לצאת מהמדינה – בעולם שלנו היום הכל משתנה בדתירות מאוד גבוה, בין אם זה מגפות עולמיות, מלחמות, הגבלות נסיעה או טיסות, הרצון להיות גמיש תמיד קיים ומבוקש.

אז מה עושים למי שאין כרטיס טיסה חזור/יציאה אך בכל זאת רוצה לבקר באמריקה? ובכן, כאן נכנסים לתמונה אתרים לדוגמה טיקטי:

אתר טיקטי עוזר לכם להשיג כרטיסי טיסה מאומתים לויזה – מלאו טופס קצר טיקטק, וקבלו כרטיס טיסה זמני למייל תוך שעה בלבד ✈️

חגורת בטיחות במטוס - כרטיס טיסה עבור ESTA

נא להדק חגורות טרם ההמראה

השוואה בין כרטיס טיסה מזויף פיקטיבי לכרטיס טיסה זמני עבור הויזה:

כרטיסי טיסה מזויפים:

  • מסמך מזויף.
  • משמש להטעייה או לעקיפת תקנות נסיעה.
  • סיכון גבוה להשלכות משפטיות, כולל קנסות, איסורים או מעצרים; לא אתי ובלתי חוקי.
  • ללא אפשרות אימות; חסר קוד PNR.

כרטיסים זמניים עבור הוויזה:

  • הזמנה לגיטימית דרך חברת תעופה או סוכנות נסיעות, תקפה לתקופה מוגבלת.
  • מושלם עבור מבקשי ויזה או מטיילים הנדרשים להוכיח יכולת יציאה ממדינה.
  • ללא סיכון מאחר והכרטיס ניתן לאימות באתר הרשמי של חברת התעופה באמצעות קוד ה-PNR.

היתרונות של אתרים לדוגמת Tickety

אתר טיקטי מספק לכם הזמנות טיסה זמניות אמיתיות אשר ניתנות לאימות מיידי באתר חברת התעופה דרכה הכרטיס נרכש (לדוגמה אל על, לופטהנזה, אמירויות ועוד). הזמנות כרטיסי טיסה אלו נועדו עבור נוסעים הזקוקים להוכחת יכולת יציאה או נסיעה המשכית לצורך בקשות ויזה או דרישות כניסה. הכרטיס הזמני עולה ₪99 ומוכן תוך מספר דק׳ בלבד.

החלטה של צוות ויזה.נט 🏆

אנחנו בהחלט נוכל להמליץ על רכישת כרטיס טיסה זמני עבור הויזה – להסתכן עם כרטיס טיסה פקטיבי אינו שווה את הריסק, במיוחד כאשר מדובר על טיסות וחופשות במאות ואלפי דולרים. אם אתם מחפשים כרטיסי טיסה זמניים עבור הויזה אז אנחנו שמחים להודיע שסוף סוף מצאתם את מה שחיפשתם: אתר טיקטי ידאג לכם לכל כרטיסי הטיסה הזמניים שתצטרכו – אנחנו כבר לקוחות שלהם, עכשיו הגיע זמכם. מאחלים טיסה נעימה 🛫