במהלך קיץ 2022 הרשויות בסרי לנקה ביטלו את כל הגבלות הקורונה למיניהם ופתחו את הגבולות לכלל התיירים, וביניהם המטייל הישראלי. הנפקת ויזה לסרי לנקה אונליין 👉


שאלות נפוצות – ויזה אלקטרונית לסרי לנקה בשנת 2023

מהי אשרת כניסה eTA לסרי לנקה?
אשרת כניסה, או ויזה אלקטרונית, הינה אישור מהממשלה המאפשר כניסה לסרי לנקה ותנועה בתוך המדינה למטרות תיירות.

כיצד ניתן לקבל ויזה לסרי לנקה בשנת 2023?
בזמן נגיף הקורונה המשתולל הדרך היחידה לקבל ויזה לסרי לנקה הינה בצורה אלקטרונית אונליין – תוכלו לעשות זאת בקלות באתרינו במחיר הזול בארץ.

כיצד עובדת אשרת הכניסה / הויזה האלקטרונית לסרי לנקה?
כיומיים לאחר הגשת הטופס המקוון באתרנו הויזה האלקטרונית של סרי לנקה תישלח אליכם כמסמך PDF אל כתובת הדוא”ל. יצורף להודעה גם מספר הויזה, בעזרתו תקבלו חותמת רשמית בדרכון בעת ביקורות הדרכונים בכניסה לגבולת סרי לנקה (בשדה התעופה).

בנוסף לאשרה האלקטרונית, כאשר תנחתו בסרי לנקה, תתבקשו להציג גם כרטיס טיסה חזור מהמדינה ובנוסף הזמנת שהייה באחד המלונות המורשמים במדינה.
כמו כן ייתכן שתתבקשו להוכיח יכולת פיננסית להתקיים במדינה לאורך השהייה שלכם – ישנם מספר דרכים לעשות זאת:

• הדפס של אישור המרת מטבע חוץ (דולר/יורו).
• הדפס של מצב העו”ש בחשבון הבנק הישראלי שלכם.
• כרטיס אשראי בתוקף.
• כסף מזומן.

ברוב המוחלט של המקרים, תיירים לא מתבקשים להוכיח יכולת פיננסית. אך אנחנו תמיד ממליצים כן להגיע עם הוכחה כלשהי, ליתר ביטחון.

האם מומלץ לבקר בסרי לנקה?
סרי לנקה, הידועה כ”פנינת האוקיינוס ההודי”, היא יעד מרהיב שמציע שילוב עשיר של תרבות, היסטוריה ונופים מרהיבים. שמונה אתרים שהם ירושת עולם של אונסק”ו, כולל ערים עתיקות כמו אנוראדהפורה ופולונארווה, מעידים על אזרחות שמתנהלת באי למעלה מ-2,600 שנה. סרי-לנקה מגוונת מאוד, עם פארקים לאומיים שבהם נמצאים פילים, נמרים ומגוון של מיני ציפורים, מה שמהווה חלום עבור אוהבי הטבע והחיות. בנוסף, החופים הזהובים לאורך כל צדדי האי, המטבח המקומי והמגוון הם מה שהופכים את סרילנקה לחוויה בלתי נשכחת. בנוסף אסור לשכוח את החמימות והאופן המקבל של אנשי סרי לנקה מוסיפים לקסם של האי היפה הזה, מה שהופך אותו לחובה לכל מטייל ישראלי.

האם גם ילדים זקוקים לויזה אלקטרונית לסרי לנקה?
כן. עלות הנפקת האשרה עבור ילדים עד גיל 12 נמוכה משמעותית מזו של אדם בוגר (מעל גיל 12) – ילדים מקבלים 50% הנחה עבור הויזה.

Beach of Sri Lanka

ארוגם ביי, סרי לנקה


יצירת קשר ומידע עדכני נוסף

אנו תמיד זמינים כאן באתר ויזה.נט על-מנת לענות לכם על כל שאלה ולעזור בכל בקשה בהקשר לאשרות כניסה eVisa לסרי לנקה.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונעשה כל שביכולתנו לסייע לכם במהירות בנושא ויזה לסרי לנקה. לחילופין, ניתן למצוא שאלות ותשובות פופלריות נוספות בעמוד ויזה.נט סרי לנקה.

המידע במאמר עדכני ל: 05/2023