שורה תחתונה: מרגע ההנפקה, ויזה ESTA לארצות הברית מוכנה ברוב המקרים תוך 1-3 ימים. האישור מתקבל מינימום תוך מספר שעות, ועד שלושה ימים מרגע הגשת הבקשה – אלו הם התנאים שהרשויות בארה״ב מבטיחות, במידה ואין בדיקה ידנית של הבקשה. ברוב המקרים אכן אין צורך בבדיקה ידנית של הבקשה ואישור הכניסה/נסיעה האלקטרוני לארה”ב יהיה מוכן תוך מספר ימים. באתרנו ויזה.נט תוכלו לקבל ויזה לארצות הברית תוך 1-3 ימים בלבד, ללא צורך לצאת מהבית או לבקר בשגרירות.

אישור כניסה/נסיעה אלקטרוני לארה”ב ESTA

ארצות הברית מציעה מגוון רחב של חוויות למטיילים, החל מערים תוססות ועד לנופים מרהיבים. עם זאת, לפני יציאה להרפתקה שלך, עליך לוודא שמסמכי הנסיעה שלך מסודרים. אחד מהמסמכים הכי חשובים במצב זה, הינו אישור ה-ESTA לארה”ב אשר זמין כעת לישראלים ופוטר אותם מויזה בעזרת המערכת האלקטרונית לאישור נסיעה (ESTA). המדריך הזה יספק לך את כל הפרטים הנחוצים לגבי הגשת בקשה ל-ESTA ויעזור לך להבין תוך כמה זמן בדיוק מוכן האישור הנחשק.

מה זה בעצם ה-ESTA לארה״ב?

ESTA, או המערכת האלקטרונית לאישור נסיעה, היא דרישה חובה למטיילים ממדינות המוכרות בתכנית פטור מויזה (VWP, אשר כולל את ישראל החל מאוקטובר 2023) שמעוניינים לבקר בארה”ב לשהיות קצרות של עד 90 ימים.

לוח זמנים לבקשת ESTA

הזמן האידיאלי להגיש בקשה ל-ESTA

אף על פי שאין כללים קשיחים בנוגע ללוח הזמנים להגשת הבקשה, מומלץ להגיש בקשה ל-ESTA לפחות 72 שעות לפני תאריך הנסיעה שלך. זה בגלל שזמן העיבוד ל-ESTA הוא בדרך כלל בין יום אחד לשלושה ימים. עם זאת, גורמים מסוימים כמו תחזוקת מערכת או בעיות שרת עשויים להאחר את תהליך הבקשה. באתרנו תוכלו לקבל את ה-ESTA תוך 1-3 ימים בקלות ובמהירות.

הגשת בקשה ל-ESTA ביום הנסיעה

לא מומלץ להגיש בקשה ל-ESTA ביום הנסיעה, מכיוון שאין ערבות לקבל את האישור בזמן. לפעמים האישור יכול להתקבל תוך מספר שעות בלבד, אך עדיף להגיש את הבקשה טרם אתה סוגר את כל תוכניות הנסיעה שלך, כדי למנוע כשלים ברגע האחרון.

הגשת בקשה מוקדמת ל-ESTA

ניתן להגיש בקשות ל-ESTA אפילו אם תאריך הנסיעה שלך הוא חודשים קדימה. הגשת בקשה מוקדמת מבטיחה שיהיה לך מספיק זמן להגיש בקשה לוויזה פיזית במידה ובקשת ה-ESTA שלך נדחית. באתר ויזה.נט אנחנו נדאג למקסס את הסיכויים שלכם להצליח בהגשת בקשה לאישור נסיעה ESTA לארצות הברית.

תוקף ESTA

ESTA מאושרת תקפה לשנתיים מיום הנפקתה, ומאפשרת כניסות מרובות במהלך תקופה זו. עם זאת, אם הדרכון שלך פג תוקף במהלך שנתיים אלה, תוקף ה-ESTA שלך יהיה בהתאם לתאריך פקיעת תוקף הדרכון שלך. אם ה-ESTA שלך פגה תוקף, תצטרך להגיש בקשה חדשה.

סירוב ל-ESTA והגשת בקשה לויזה

אם בקשת ה-ESTA שלך נדחית מכל סיבה שהיא, תצטרך להגיש בקשה לויזה פיזית בשגרירות. תהליך הגשת הבקשה לוויזה מורכב וארוך יותר מאשר ESTA, וכולל ראיונות ותיעוד. לכן, נוח, מהר וזול יותר להגיש בקשה ל-ESTA לנסיעות קצרות.

תהליך הבקשה ל-ESTA

תהליך הבקשה ל-ESTA הוא תהליך ישר ופשוט. ניתן להגיש בקשה באינטרנט בכל עת, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. לאחר שהגשת את הבקשה, התוצאות בדרך כלל נשלחות אליך תוך יום עד שלושה ימים. אם הבקשה שלך נדחית, תוכל להגיש בקשה מחדש לאחר 24 שעות, תוך הקפדה על הזנת המידע בצורה נכונה ותקינה. אנחנו כאן באתר ויזה.נט דואגים לעזור ולהדריך אתכם בכל התהליך ומבטיחים לכם 100% הצלחה בהנפקת אישור הויזה היסתא של ארה”ב או החזר כספי מלא.

שאלות נפוצות לגבי אישור כניסה ESTA לארה״ב

פרק זה עוסק בחלק מהשאלות הנפוצות בנוגע ל-ESTA:

כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארצות הברית?
ויזה ESTA לארה”ב מוכנה בד״כ תוך 1-3 ימים.

כמה ימים לפני הנסיעה עלי להגיש בקשה ל-ESTA?
מומלץ להגיש בקשה ל-ESTA לפחות שלושה ימים לפני תאריך הנסיעה לארצות הברית.

האם ניתן להגיש בקשה ל-ESTA ביום הנסיעה?
אף שניתן להגיש בקשה ל-ESTA ביום הנסיעה, זה לא מומלץ מכיוון שאין ערובה לקבל את האישור בזמן.

מה קורה עם הבקשה עוברת בדיקה ידנית? כמה זמן זה לוקח?
חשוב לציין שמדובר על מערכת חדשה של הרשויות בארה״ב עבור ישראלים. חלק גדול מהבקשות מאושרות תוך מספר שעות או עד 3 ימים, כמו שהרשויות בארה״ב מבטיחות, אך לצערנו יש מספר קטן של אישורים שלא יתקבלו לאחר שלושה ימים  – במצב כזה, סטטוס הבקשה במערכת של ממשלת ארה״ב יהיה בהמתנה (Pending). במצב כזה אפשר להבין שהבקשה נמצאת בבדיקה ידנית של הרשויות. ביחס למקרים כאלו הרשויות בארצות הברית רושמות: ״לפעמים אישורים לא מתקבלים תוך 3 ימים כאשר יש בדיקה ידנית של הבקשה – עליכם להמשיך להמתין ולחכות לסוף הבדיקה, זה עשוי לקחת מעבר ל-3 ימים״. לצערנו הם לא מספקים טווח זמנים בעבר לזה, אך מהניסיון שלנו זה יכול לקחת מספר שבועות.

כמה זמן תקפה ה-ESTA?
ESTA תקפה למשך שנתיים מיום האישור, או עד לתום תוקף הדרכון שלך, המוקדם מביניהם.

סיכום

הגשת בקשה ל-ESTA היא שלב חיוני בתכנון הנסיעה שלך לארצות הברית. מדריך זה מספק לך את כל המידע הדרוש כדי לעבור את תהליך הבקשה ל-ESTA בצורה חלקה. זכור להגיש בקשה ל-ESTA ברגע שתסיים לתכנן את תוכניות הנסיעה שלך לנסיעה ללא טרחות. אנחנו ממליצים לעשות זאת עד שלושה ימים טרם הנסיעה שלך, אך מרשים לעשות זאת אפילו באותו יום (ללא הבטחות שהאישור יתקבל בזמן – לרוב זה קורה תוך 1-3 ימים).

זכרו, המפתח לקבלת אישור בהצלחה טמון בתכנון נכון, או הכי פשוט זה לתת לנו באתר ויזה.נט לדאוג לכם להכל. מאחלים נסיעה מהנה!