האם אתה מטייל ישראלי שנהנה מכל רגע בוויאטנם ומעוניין להאריך את שהותך במדינה? הגעת למקום הנכון! אנחנו כאן כדי לעזור. הפוסט הזה ידריך אותך כיצד להאריך את הויזה שלך בויאטנם.

ויאטנם, עם התרבות העשירה שלה, הנופים המדהימים והאוכל הטעים, הפכה ליעד מוביל לישראלים. המדינה מציעה מספר סוגים של ויזות: ויזה כניסה אחת לחודש, ויזה כניסות מרובות לחודש, ויזה כניסה אחת לשלושה חודשים, ו-ויזה כניסות מרובות לשלושה חודשים.
אך, השהייה שלך לא חייבת להיות מוגבלת לאלה – תוכלו להאריך את השהייה שלכם בזמן שאתם כבר בוייטנאם.

מדיניות הארכת הויזה של ויאטנם 🇻🇳

תהליך הארכת הויזה של ויאטנם הוא מאוד פשוט. הארכת הויזה אומרת שאתה מחדש את שהותך בוויאטנם ללא צורך לעזוב את המדינה. כאזרח ישראלי, אתה רשאי להאריך את הויזה שלך עד ל-45 ימים (מעודכן ל-2023).

מדריך להארכת הויזה

1. בדוק את הויזה הנוכחית שלך: זו השלב הראשון והחשוב ביותר. ודא שהויזה הנוכחית שלך היא ויזת תיירות בתוקף. תוכל לקבל ויזה לויאטנם באתרנו כעת.

2. מצא סוכן מקומי אמין: הארכת הויזה לוויאטנם מחייבת את עזרתם של סוכן אמין שעובד עם מחלקת ההגירה הוייטנאמית. אתה יכול למצוא מספר רב של סוכנים אמינים באינטרנט. ודא לבדוק את הביקורות והדירוגים שלהם. 🎉 עבור מזמינים דרך אתר ויזה.נט אנחנו מטפלים בנושא זה עבורכם ודואגים לחבר אתכם עם הסוכן המקומי בוייטנאם.

3. מסמכים: צריך להגיש את הדרכון שלך, עליו מונפקת הויזה. הדרכון חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מתאריך ההארכה ולהכיל לפחות שני דפים ריקים. בנוסף, תתבקשו למלא טופס הארכת ויזה באנגלית. 🎉 עבור מזמינים דרך אתר ויזה.נט אנחנו מטפלים בנושא זה עבורכם ודואגים שהסוכן המקומי ימלא את המסמכים עבורכם.

4. לשלם את דמי השירות: דמי הארכה משתנים בהתאם למשך הארכה. אתה משלם את דמי השירות ישירות לסוכן שלך. העלות הינה באזור ה-$50-70, כלל דמי אגרת חותמת ממשלתית בסך $25. 🎉 עבור מזמינים דרך אתר ויזה.נט אנחנו מציעים עבורכם הארכה של ויזה לויאטנם, בסניף ההגירה בהנואי, בעלות של 249 ש”ח (השירות כלל אגרה ממשלתית וליווי מלא של הסוכן המקומי) – למידע נוסף צרו איתנו קשר כעת.

5. הגעה למשרד ההגירה המקומי: עליך לגשת למשרד ההגירה המקומי ולהגיש את הדרכון שלך, בתוספת תשלום וטופס הארכה (אשר ניתן לקבל במקום). את הדרכון שלך תצטרך להשאיר במשרד ההגירה עד קבלת הארכת הויזה.

🗺️ כתובת של משרד ההגירה בהנואי (פתוח, מעודכן 2023)
Vietnam Immigration Department · 46 P. Trần Phú, Điện Biên, Ba Đình, Hà Nội 100000, Vietnam
טלפון: +842438257941
🔗 קישור לגוגל מפות משרד ההגירה הנואיקישור לאתר הממשלתי

🗺️ כתובת של משרד ההגירה הו צ’י מין סיטי
HCMC Immigration Department – 337 Đ. Nguyễn Trãi, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam
טלפון: +842839201701
🔗 קישור לגוגל מפות משרד ההגירה הו צ’י מיןקישור לאתר הממשלתי

6. המתן להארכה: לאחר הגשה, זמן העיבוד בדרך כלל הנו 2 עד 3 ימי עסקים בויאטנם. לאחר שהבקשה שלך אושרה, תקבל את הדרכון שלך בחזרה מהסוכן, עם הארכת הויזה החדשה שלך.

Visa Extension Service

מילוי מסמכים להארכת אשרת תיירות

שאלות נפוצות – הארכת ויזה ויאטנם

שאלה: מה אם אתה חוגר מהתוקף של הויזה שלך?
תשובה: לחרוג מהויזה הוא עניין רציני ויכול להוביל לקנסות או אף לגירוש לתקופה ארוכה מאוד. הקנס עבור החרגה הוא סביבות 50+ דולר לכל יום. לכן, חשוב להגיש בקשה להארכת ויזה לפני שהויזה הנוכחית פגה תוקף.

שאלה: לכמה זמן ניתן להאריך את הויזה?
תשובה: כרגע (עדכני ל-2023) ניתן להאריך את האשרה עד ל-45 ימים עבור ישראלים.

שאלה: מה העלות של הארכה?
תשובה: $25 אגרת חותמת ממשלתית (כמו בעת הנפקת ויזה) + $25-50 עבור השירות של הסוכן (אי אפשר להאריך ללא סוכן מקומי – גם אם הולכים לבד למשרד ההגירה המקומי).

שאלה: מה נדרש כדי להאריך ויזה?
תשובה: דרכון בתוקף לחצי שנה, טופס הארכת ויזה, עזרה של סוכן מקומי בתהליך.

שאלה: תוך כמה זמן הארכה מוכנה?
תשובה: תוך 2-3 ימי עסקים בוייטנאם.

סיכום הארכת ויזה לוייטנאם

ארכת הויזה שלך לוויאטנם כאזרח ישראלי היא פשוטה למדי אם אתה מכיר את השלבים ויש לך את המסמכים הנכונים. תמיד זכור להתחיל את התהליך מראש כדי למנוע סיטואציות לחץ ברגע האחרון או קנסות עבור חריגה מהויזה.
אנחנו באתר ויזה.נט נשמח לעזור לכם להאריך את הויזה שלכם לויאטנם.

הבהרה: תמיד חשוב לבדוק את החוקים העדכניים ביותר מאתרי ממשלה רשמיים או ממקורות אמינים, כמו חברות תעופה, שכן חוקי הויזה וההגירה נוטים להשתנות בתדירות גבוה.