חדשות מעולות לכלל התיירים הישראלים ובמיוחד לאוהבי הודו: מהתאריך 15 לאוקטובר, 2021, ויזה אלקטרונית להודו חזרה להיות זמינה עבור ישראלים למטרות תיירות ועסקים!

אחרי שנה וחצי בהן הודו הייתה סגורה לכניסת תיירים בגלל נגיף הקורונה, ממשלת הודו הודיעה אתמול (יום שישי, ה-15 לאוקטובר) סוף כל סוף על פתיחת הגבולות עבור תיירים ואנשי עסקים מכל העולם, וכמובן ובמיוחד ישראלים.

החדשות הטובות האלו מגיעות זמן קצר לאחר ההודעה של ממשלת סרי לנקה על פתיחת גבולות עבור תיירים והחזרה של הנפקת ויזות אלקטרוניות אל המדינה, כעת גם שכנתה הגדולה מעבר לים, הודו, עושה צעד דומה ופותחת גבולות לכלל המטיילים והתיירים מכל העולם.

הודו נחשבת לאחד היעדים הכי פופולריים עבור ישראלים למטרות תיירות, כאשר העונות הכי מומלצות לטייל בהודו מתקרבות כבר עכשיו, לכן התזמון של רשויות ההגירה בהודו לא יכלו להגיע ברגע טוב יותר – אנחנו בהחלט כבר מחכים ומתרגשים לבקר בארץ המדהימה הזו 🙂

India in October


ויזת התיירות החדשה של הודו זמינה כרגע לתוקף של 30 יום, עם כניסה אחת בלבד. בעבר הויזה הייתה רב פעמית, אך ההנחיות התעדכנו ושונו. מחיר האשרה האלקטרונית להודו עבור 30 ימים הנו 179 ש”ח.

כמו תמיד, אנו באתר ויזה.נט נמצאים תמיד עם האצבע על הדופק, ועוזרים לכלל הישראלים לקבל את החדשות והעדכונים הכי ראשונים, במיוחד עכשיו בעת אי הוודאות שיצר נגיף הקורונה, כאשר כל יום כמעט ההנחיות משתנות -אצלנו גם תוכלו להנפיק ויזה אלקטרונית להודו בקלות, מהירות, בצורה מקוונת בעברית, והכי חשוב – במחיר הכי זול בארץ!

מאחלים לכם טיסה נעימה,
– צוות ויזה.נט