✨ חדש ל-2024: ויזה אלקטרונית לסרי לנקה לחצי שנה, שנה ושנתיים 👉

מדיניות ויזה חדשה בסרי לנקה מרשה לשהות במדינה עד ל-180 ימים

במהלך שמתוכנן להגביר את התיירות, הקבינט של סרי לנקה החליט להנפיק ויזת תיירים בתוקף של 180 ימים למבקרים בסרי לנקה 🇱🇰 באמצעות אשרת תיירות מורחבת, אשר כוללת ברשימה של המדינות המורשות להוצאת ויזות את ישראל. האשרה החדשה הוצגה על ידי רשות פיתוח התיירות של סרי לנקה (SLTDA). כעת תיירים יכולים להשיג את הויזות שלהם באמצעות תהליך הנפקת הויזה באתר ‘מערכת הפעלת ויזת תיירים אלקטרונית מקוונת (ETA)’. מערכת זו הוטמעה על ידי מחלקת ההגירה של סרי לנקה. ההצעה למערכת הוצאת הויזות האלקטרוניות הוגשה על ידי הנשיא גוטבאיה רג’פקסה ואושרה על ידי ממשלת סרי לנקה​​.

כיצד מקבלים ויזה לסרי לנקה לחצי שנה?

אזרחי ישראל יכולים להגיש בקשה להסמכה לנסיעה אלקטרונית באינטרנט בעת המסע לסרי לנקה. ה-ETA מוגבלת בהתחלה ל-30 יום מתוקפה מיום ההגעה אך ניתן להאריך אותה למשך ששה חודשים. תהליך הבקשה הוא פשוט, דורש דרכון תקף, טופס בקשה לויזה, תמונת דרכון, עותק סרוק ברור של הדרכון, הוכחת אירוח, והוכחת נסיעה. אזרחי ישראל יכולים להבטיח תהליך חלק ונטול בעיות בקבלת ויזת ביקור לסרי לנקה על ידי מעקב אחר תהליך של שבעה שלבים: איסוף מסמכים, בדיקת תוקף הדרכון, מילוי הטופס האינטרנטי, העלאת מסמכים, ביצוע התשלום האינטרנטי, המתנה לעיבוד הוויזה, וקבלת הויזה. הויזה, לאחר אישורה, נשלחת ישירות לאימייל.

כיצד עובד תהליך הוצאת הויזה לסרי לנקה?

הוצאת ויזה לסרי לנקה הנו תהליך קצר ופשוט הלוקח 5 דק’ בלבד ותבצע און ליין. מידע נוסף תוכלו לקרוא במדריך המלא להוצאת ויזה לסרי לנקה – המדריך עדכני לשנת 2023 ויענה על כל השאלות שלכם בנושא קבלת ויזה לסרי-לנקה במהירות, יעילות ובמחיר זול. האשרה שמקבלים רשמית וחתומה ע”י משרד ההגירה בקולומבו, סרי לנקה. זאת הדרך הכי מומלצת וחסכונית לקבלת הויזה לסרי לנקה. את הויזה מקבלים לדוא”ל (אימייל), ולאחר מכן רק נשאר להדפיס את האשרה לפני הטיסה.

מידע חשוב למטייל בסרי לנקה

יש מספר דברים שאזרחי ישראל צריכים לשקול כאשר הם מגישים בקשה לויזת תייר לסרי לנקה. ניתן לכלול ביניהם בדיקת דרישות הכניסה והיציאה מסרי לנקה, כולל כל הגבלות קורונה COVID-19 או דרישות בידוד, לוודא שלדרכון הישראלי יש לפחות ששה חודשים של תוקף נותרים מיום הכניסה לסרי לנקה, ולשאת תמיד את הדרכון איתם, הויזה, ומסמכי הנסיעה החשובים האחרים בזמן השהייה והביקור בסרי לנקה. מומלץ גם להכין מספיק כספים לנסיעה בסרי לנקה, כדי שתוכלו להראות הוכחה של יכולת כלכלית אם נדרש, לרכוש ביטוח נסיעות שמכסה הוצאות רפואיות, תאונות, וביטול טיסה לסרי-לנקה, להזמין מקומות אירוח מראש כדי למנוע את המאמץ של מציאת מקום לשהייה בעת ההגעה לסרילנקה, לחקור את תנאי המזג האוויר בסרי לנקה ולארוז בגדים וציוד מתאים לנסיעה שלך, להתחשב בתרבות ובמסורת המקומיות, ללבוש באופן מתאים כאשר מבקרים במקדשים או באתרים דתיים בסרי לנקה, ולשמור על בריאותך ועל היגיינתך, במיוחד כאשר אתה טועם אוכל רחוב או מבקר באזורים מוקפצים בסרי לנקה.

תגובה חיובית על היחסים בין ישראל לסרי לנקה

המדינה הים-תיכונית ישראל קיבלה בברכה את החדשות החדשות על השינויים במדיניות וויזה של סרי לנקה. מאז הכרזת ההכרה החדשה, ארגוני תיירות ישראליים התחילו לקדם את היעד הטרופי והמרהיב סרי לנקה, ומצפים לשיאים של תיירים מישראל. במסגרת המאמצים האלה, אגודת סוכנויות הנסיעות של ישראל השיקה מבצע של חופשות בסרי לנקה, וחברות תעופה רבות התחילו לטוס ליעד הנחשק החדש.